Thanks kepada sesiapa kerana memperingati hari tersebut.

Acknowledgement To The Wisher

Thanks Cindy, orang yang pertama ucap “Happy Birthday” in advance (cepat sehari sebab takut terlupa).

Thanks Kakak, Nina, dan Mak yang ucap birthday siap nyanyi-nyanyi. Thanks untuk comment bergambar yang cantik.

Thanks Mat Hanis, sepupu aku yang aku terlupa nak ucap birthday dia, tapi dia ucap kat aku…

Thanks Roopa dan Prathap, orang pertama yang ucap pada pukul 12:02 Malam via SMS.

Thanks Irene, Faris, Izyan, Fatin, Rajiis, Abang Syazwan etc. yang ucap pada 23.7 dalam friendster

Thanks Abang Ali yang ucap guna YM, kata nak bagi Hadiah…

Thanks kepada Dina, Dewin, Dini, etc yang datang ke International Building pada 23.7 dan wish kat Imran. Dina, remember you promise to treat me!

Thanks Fitri dan Malina sebab tak lupa walaupun sibuk cuti kat Malaysia

Acknowledgement To The “Supriser”

Thanks kepada semua budak Pogung Dalangan yang sambut malam 23 tu – Fazrul, Sudin, Adi dan Amir

Thanks untuk budak Monjali yang juga datang malam 23 tu – Fikri, Serul, Tupa, Hanafiah.

Thanks untuk orang yang nak datang, tapi tak sempat – Tokey.

Acknowledgement To The Prize-Giver

Thanks Sudin untuk tulisan yang ko bagi kat aku malam 22.7. (kira hadiah birthday lar ni). Sangat berguna membantu aku menempuh ranjau 23.7 yang menghilangkan perasaan aku untuk sambut hari jadi. (Intellectual Prize)

Thanks Ain untuk pen – pen berwarna – warni. (First Hadiah fizik)

Thanks Fazrul untuk kad yang kau print dan kek yang kau tempah.

Thanks Fikri untuk origami Sejambak Bunga ko dari Tisu dan kertas tu… memang menarik…

Thanks Adi untuk chocolate Cadbury.

Thanks Sudin (again) untuk hadiah wallet yang ko bagi tu… Mahalkan? Boleh makan seminggu… ~hahaha…

Thanks Ilham untuk belanja aku tengok wayang mid-night + air pepsi + pop corn. Hmmm… bukan senang aku nak keluar malam tau.

Special Acknowledgement To The Person Beyond My Birthday.

Thanks mak. Yang lahirkan aku dengan kepayahan, yang kadang – kadang diingatkan oleh kakak bahawa hari jadi aku dah nak sampai, kerana setiap hari baginya adalah hari JADI aku. Sepanjang kehidupanku merupakan hari – hari kelahiran dan kejadian yang baru baginya bukan hanya 23 Julai. Thanks for your pray.

Dan sesiapa jua yang menyayangi aku, kakak, nina etc. thanks for your love. Human life with love, and Allah set the love inside the middle brain where most human physiologic functional has been set to make them survive.

And Allah, please bless me. Because you are the giver of everything.


Imr(’;’)n ------{@

0 comments:

Newer Post Older Post Home